söndag 10 januari 2016

Vilken härlig fredag det blev..

Klockan 9 i Fredags morse va det jag & 3 vänner som tog bussen in till stan.

Väl inne shoppade vi Bepanthen & lite proviant för dagen. Sen begav vi oss till tatueringsstudion. 2 av oss va aaaaningens nervösa, jag va en av dom. Efteråt kan jag inte förstå varför.

Vi hade tid hos grymma Kija. Undertiden vi väntade på varann satt vi o pratade, åt godis & njöt av att inte göra så mycket alls.  Jag va 3:e ut.
Grymt bekväm stol & det gjorde inte speciellt ont. Brände lite där huden va nära benet men ingen smärta att prata om.

Vi hade också bestämt oss för att göra en stjärna allihopa, för att vi är stjärnor såklart! Jag satte min bakom örat.
Trodde det skulle göra ondare än den på armen men den kändes knappt.

Och så blev det tjejernas namn på underarmen.
På den underarmen som burit, vaggat o tröstat dom när dom va bäbisar & som kramar dom varje dag.

6,5h senare va vi 4 hungriga & nöjda som begav oss till Creperiet. 
Där vankades det goood mat, massa prat o skratt, några öl & ännu mer prat. Jag åt en "nästan vegansk galette" (tog lite ost på). Grymt gott o lagom mättande.

Sen gick vi till Masters o tog lite till att dricka innan vi tog sista bussen hem. 

Vilken härlig dag vi hade. Massa tid för att prata om det mesta mellan himmel & jord. 

Tack för en fin dag mina stjärnor, ni vet vilka ni är! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar