onsdag 28 oktober 2015

Hipp hipp HURRA....

För bloggen som fyller 6år IDAG!!

För 6år sen va jag jätte-gravid med Astrid och va vaken halva nätterna..

Så mitt i natten den 28/10 2009 vid 2 snåret satte jag mig vid datorn och då  "föddes" Lina Helt Enkelt...

Och jag ångrar det inte en sekund.

2362st inlägg har det blivit under dessa åren. Endel nonsens inlägg men också mycket minnen, massor av härliga vardags-bilder, högt & lågt samt mina favorit recept. Så roligt att läsa tillbaka.. Världens bästa dagbok!

Bloggen har dock förändrats från hur den va från början iom att barnen blivit större & livet förändras med det. Då, dom första åren va det nästan bara bäbis-liv med allt vad det innebär men nu är ju dom där 2 ungarna inte några bäbisar längre och ju äldre dom blivit har jag automatiskt värnat mer om deras  integritet men också att jag har fått mer energi & tid att fokusera på det JAG vill göra & är intresserad av och skrivit om det istället.

I 6 år har jag skrivit här. Ibland mindre & ibland tokmycket. 6 år, det känns helt otroligt. Det hade jag INTE tänkt när jag satt där mitt i natten.

Och jag kommer inte sluta... Även om jag nu skriver mer sällan än dom första åren. Men så blir det med jobb & 2 skolbarn. Och jag känner liksom inget tvång eller stress över att uppdatera. För allt jag skriver här är för min egen skull, inte för att få fler följare eller mer trafik. Så har det alltid varit & så kommer det förbli!

Grattis kära blogg!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar