tisdag 12 maj 2015

On Fire!!

"To Do" Listorna avverkas på löpande band Check, Check & CHECK!! 
 Jag bloggar både här & där, säljer lite grejer på Tradera, fikar & planerar junta, jobbar på i loppisboden, tvättar dom sista kläderna/sjalarna.... 


Fixar flygblad. CHECK!!

Målar skyltar! Brädan tog bara slut lite snabbt... ;-D   Checkelicheck!

Och fixar flera fin-tags för att kunna prismärka det sista..

Nu sitter jag här & bloggar medans jag kollar/lyssnar på Trädgårds tisdag i väntan på "Inför eurovision" och i köket jäser en surdeg som ska bakas av snart. Blir bröden bra kommer dom finnas att köpa på Torsdag.    

Det kan utifrån verkar som att jag kör på sinnessjukt hårt men jag är faktiskt i mitt esse & väldigt tillfreds.. Jag arbetar så himla bra såhär lite i kaos & under tidspress.  Det enda som är viktigt för mig efter en sådan här dag är få koppla från o landa lite. Det gör jag på jobbet. Börjar lära mig mer & mer att stänga av "hemma" när jag jobbar. det är svårt men går bra nu med en liten svart bok i fickan där jag skriver ner både jobb komihåg men också ev privata "To do´s" som poppar upp så kan jag lämna dom där tills arbetsdagen är över istället för att dom snurrar runt i skallen resten av dagen.

Imorgon jobbar jag sen på kvällen har jag bjudit in några nära vänner på en liten VIP-kväll i loppisboden. Det blir bubblor av olika slag & så förväntar jag mig ÄRLIG feedback & i utbyte får dom förutom bubblorna även äran att hjälpa till med det sista fixet.. fast det vet dom inte ännu... 
 :-D 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar