måndag 3 februari 2014

Gräsänka framöver....

I morgon bitti åker Anders till Sthlm för att jobba... Jobben slut på ön för tillfället. Kommer vara så mer eller mindre fram till April. :-(   USCH!

Fast 5dar är väl egentligen inget när man tänker på vad Sara gått igenom när hennes man Fredrik (och Jimmy) korsat Atlanten i en roddbåt. Ikväll kom dom äntligen iland välbehållna efter 60dar. Varit grymt spännande att följa deras äventyr & ser fram emot en sammanfattning när dom festat & landat. Stort GRATTIS!

Som grädde på moset jobbar jag  9dar i rad nu. Idag är arbetsdag 4 av 9 avklarad. Så om jag får upp något på bloggen närmsta veckan kommer det högst troligt va gnälligt tyvärr men jag ska försöka undvika det.

Visionen för veckan är: Lite tid för tovning, att tvätten inte ska ta över källaren, laga god mat (hittat ett recept på långkokt fläskarre i tomatsås), friska barn, att jag ska komma ihåg barnens alla skridskor, badkläder & gympapåsar, att huset inte ska se ut som en skitig krigszon på Torsdag & att Anders ska slippa skrapa upp mig från golvet på fredag kväll!!

Och högsta drömmen av alla ATT MIN IPHONE ÄR LAGAD/UTBYTT & TILLBAKA HOS MIG...

Nu kör vi!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar