måndag 18 november 2013

Pysslar på....

Idag kom mitt paket från Panduro med lite material till pappas projekt, 9st rullar läcker washitejp & en ny kniv. Vad mycket lättare det gick med en klok vass hobbykniv. Så nu har jag suttit här & skurit, tejpat & limmat sen jag kom från jobbet.

Och även annat pyssel med papper gick mycket bättre med riktigt vass kniv.. Dom fina juliga pappersarken kommer från Slöjd-detaljer som precis som Panduro är en toppen bra pysselshop på nätet. Där får man även mängdrabatt om man tex. köper 10 eller fler...

Julmarknaden ska bli såååå kul (och lite läskig). Fick idag veta att min semester är beviljad så jag är nu ledig den helgen!! Så nu är det bara att jobba på med mitt pyssel & mina "Remakes".... 

Imorgon är jag ledig så då ska det gjutas lite. Och så ska jag till tippen & kupan (fyllt 2st flyttkartonger till)!! Som sagt min energi är tillbaka!

LÄÄÄNGTAR till 2:a Advent!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar