söndag 20 oktober 2013

Flytten är igång...

Igår fick vi nycklarna men hade planer på golf & middag med goda vänner. Så idag låg vi & drog oss i sängen ända till 11:30. Vi kollade film & jag frös som vanligt.. Så motivationen att stiga ur sängen va sådär. Men så bestämde vi oss för att detta varit sista natten i det huset & så lämnade vi barnen till farfar och drog igång och monterade ner och bar sängar, soffor, tv & matbord. Så idag flyttade vi allt det "nödvändiga" för en natt & lite till....
Så nu är vi påväg hit med vårt "mobila-hem".. Mycket kvar i huset men dom tyngsta möblerna är iaf hit burna. Tisdag & Onsdag är jag ledig då ska jag fixa resten hoppas jag.. Inte mycket vi packat. :-S 
Huset vi ska bo i är såååå härligt med öppen planlösning & BÅDA ungarna har fått varsitt rum med dörr... att smälla i...


 Nu sitter jag i soffan, tittar på tv:n, spelar "hayday" & bävar för värken i kroppen som lär komma efter denna helgen. Igår spelade vi 9hål & idag har vi burit & kånkat. 

Kommer somna gott ikväll i vårt nya hyreshus! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar