söndag 21 juli 2013

Skönt hemmahäng...

Det är såhär jag vill ha mina lediga dagar...

 Vi skrotar runt här hemma.. Hänger tvätt, slappar i solen, barnen leker, vi vattnar blommorna, kramas, äter frukt & dricker massa saft.
 
Som det ser ut nu har jag bara 3dar kvar att jobba sen är det semester!!! Va tvungen att ta ledigt nästa helg då verkligen ingen annan kunde ta barnen. Anders & svärisarna är upptagna på annat håll. Det känns faktiskt toppen då jag plötsligt blev ledig 11dar  ist för 7dar iom att jag är ledig tors&fre enligt schema.
Den här semesterveckan v31blir vi kvar här på ön. Förutom en trip till Vimmerby & Astrid Lindgrens värld. Dvs om
vi får båtbiljetter. Inte bokat ännu! Orutinerat!!!

Just i detta nu anar jag dock att Astrid håller på att bli sjuk. Hon har legat still på solsängen i 1h & nu somnade hon! Men vad gör det.. Anders & barnen är lediga veckan som kommer. 


Gosigaste Astrid!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar