fredag 29 mars 2013

Inte bara Loppis!!

Av senaste inläggen kan man lätt tro att jag bara springer på loppisar hela dagarna.... Men riktigt så är det inte..
Idag har vi krattat ihop tång och skräp som blåst iland under hösten/vintern. Plockat upp glas, plast och igår städade jag stranden från hundskit med hink & spade. Endel av tången & veden har vi eldat direkt & resten har hamnat på "påske-sodan"  en stor hög med bla trädgårdsrens, vrakved & tång som kommer tändas på imorgon Påskafton (om vädret tillåter)..
Från vänster: Svåger, man, Jag & Syster! 

Sköööön semester!!

Den osminkade & oklippta sanningen!! Minns knappt när jag sminkade mig & fixade håret sist....
Varit en underbar dag. Lunchen blev grillkorv i trädgården, ungarna har knatat runt här och lekt både inne & ute.  Så det rullat på här i sakta lunk. Precis som semester ska vara!

1 kommentar:

  1. Ser härligt ut. Alltid kul att elda!
    // Johannes

    SvaraRadera