torsdag 1 november 2012

Hittat lite smått & gott i helgen...

För 1år sen hade jag dragit ner & sorterat ur och hade bara 3 olika sorters kaffekoppar..  Men det är något  speciellt med udda, goa & fina kaffekoppar.. Så nu har dom tagit över igen. Så nu finns det både nytt, några ittala, en arabia favorit, blommigt, gammalt & uggligt.. Ugglan & blommiga kopparna hittade jag i helgen. 10kr/st

Veckans superfynd i mina ögon är dessa stolar. För 50kr styck!!!  Min kära pensionerade rastlösa far tog hem dom för att varsamt laga & stabilisera dom... 



Dagens fynd är 3 härliga Juldukar!! En söt löpare, en finis av Kajsa Nordström & en Gunilla Schildt! 10kr/st för dom!!

Ett najs tyg att hänga för dom värsta "Kallras" dörrar/fönstrena här i huset..... 20kr

Och sist men inte minst ett gäng ursöta kryddburkar! 15kr /st


Och så till det nya!! 

Jag har aldrig unnat mig att köpa KLOKA vinter jackor. 1:a gången jag köpte en dyrare jacka va i somras då jag köpte höstjackan som varit grym!!! Senaste åren har jag bla haft en Jacka som nog är närmare 10år gammal, koftor under jacka eller små billiga rätt värdelösa HM Jackor. Men i år tänkte jag att nu ska jag ta mej ... köpa en prisvärd, VARM. tålig & BRA jacka!!   Blidde en mullvards färgad Didrikson jacka!!  



Imorgon ska jag städa & organisera skafferiet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar