måndag 30 juli 2012

Lördagen...

Började med att jobba 6-16. För att sen när jag slutade piffa till mig lite & åka med några andra tjejer till Tofta på After beach. Där avslutade männen precis "grabbdagen" med lite beach volley boll. Vi tjejer kröp upp i en soffa i gassande sol snackade & drack någon öl. Gassande sol & svarta tighta jeans va inte att rekomendera och allt smink rann av igen. Men men... är det sommar så är det.


Efter några timmar va det dags för middag sen va klockan helt plötsligt 22 så vi drog oss mot stan & HP5. Upptäckte på Tofta att "Icona pop" tydligen skulle spela på hamnplan. Måste ju bara ses..


 Blev en härlig sommarkväll med massa dans, kall öl & trevligt sällskap.
Framåt 01 gav jag & Anders upp och promenerade upp genom Visby & hem till vår vän där vi skulle övernatta. Somnade nog innan jag lagt huvudet på kudden.

"Dagen efter kvällen före" tillbringade vi som man gör "före barn"!! Vi låg utsträckta i soffan, kollade film, drack cola & åt chips. När jag kände mig körbar körde vi hemåt via Thai restaurangen & ICA MAXI! Sen åkte vi hem till älskade skitungarna!

Tack alla fina vänner för en kul kväll!! Min första men absolut inte sista "Grabbdags-kväll"!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar