söndag 13 december 2009

SÖNDAG: Finaste tärnan, IKEA & Julgodis...

Min fin fina lilla tärna...

Idag va det premiär på "tråckla in hela familjen i bilen & åka till IKEA" Gick faktiskt över förväntan. Fast jag ska erkänna att jag i några svaga minuter (när Astrid skrek sig blå) tänkte att : Jag skiter i det & stannar hemma med Astrid! Men jag tog mig i kragen. Och hör & häpna... När vi kom dit så åt vi lunch alla 3 under lugna & trevliga förhållanden & bebisen sov. :-)

Och till Anders lycka passerade vi kassorna alldeles gratis. ;-) Vi va mest med som stöd till Anders föräldrar som skulle beställa kök. Sen att det blev lite stök vid hemfärden hör ju bara till. Astrids jacka va försvunnen/tappad, Agnes övertrött & Astrid superhungrig. Blev ammning + blöjbyte i baksätet innan hemfärd.

KVÄLLENS JULSTÖK

"WIENERNOUGAT"
&

"MARY-BETHS JORDNÖTSRITZAR"




Hittade recepten i Aftonbladets "härliga hemma" nr:49/09.

Får väl se om det blir någonting kvar till jul. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar